Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Χάρη στην ειδική κατασκευή των εγκοπών πρόσφυσης και τις νέες σχεδιασμένες αυλακώσεις χιονιού, η αλληλοσύνδεση με το χιόνι αυξάνει σημαντικά την πρόσφυση και την άνεση χειρισμού στους χιονισμένους δρόμους.
Τα μπλοκ στη νεύρωση διαχωρίζονται μόνο μέσω λεπτών πλευρικών αυλακώσεων οι οποίες σχηματίζουν μία άκαμπτη νεύρωση λόγω των δυνάμεων κατά το φρενάρισμα. Αυτό οδηγεί σε μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος, κυρίως για σπορ οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες.
Τα πλατύτερα και μεγαλύτερα μπλοκ στον εξωτερικό ώμο αυξάνουν την περιοχή επαφής, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο αποτύπωμα για μέγιστο έλεγχο και ακρίβεια τιμονιού στις στροφές σε στεγνούς χειμερινούς δρόμους.
Λόγω του συνδυασμού του καινοτόμου μείγματος, του προφίλ και της κατασκευής, το WinterContact ™ TS 860 S μειώνει αποτελεσματικά την αντίσταση κύλισης για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμων - χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια.
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.