Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Το βελτιστοποιημένο προφίλ του πέλματος διασφαλίζει καλύτερη αλληλεμπλοκή με το χιόνι με άμεσο αποτέλεσμα τις μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος. Επιπλέον, οι εγκοπές του πέλματος και τα μπλοκ του ώμου ενισχύουν τη συμπίεση του χιονιού στα αυλάκια. Έτσι αυξάνεται το κράτημα και επομένως και η πρόσφυση στο χιόνι.
Χάρη στα πλατιά αυλάκια βελτιστοποιείται η διασπορά των νερών, διασφαλίζοντας τη μεγάλη ασφάλεια από υδρολίσθηση. Επιπλέον, οι 3D εγκοπές αλληλοϋποστηρίζονται και αποδίδουν μεγαλύτερη ευστάθεια. Το αποτέλεσμα είναι η μείωση των αποστάσεων φρεναρίσματος στους βρεγμένους δρόμους.
Το νέο μείγμα από πυρίτιο μειώνει τις ενεργειακές απώλειες και βελτιώνει την αντίσταση κύλισης.
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.