Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Περισσότερη αποστράγγιση σημαίνει αυξημένη πρόσφυση. Επομένως, το VanContact™ A/S είναι εφοδιασμένο με περισσότερες εγκοπές στο σύνολο του προφίλ, με πλατιές εγκάρσιες αυλακώσεις στον ώμο και το κέντρο, καθώς και με τρεις διαμήκεις αυλακώσεις κατά μήκος της περιφέρειας του ελαστικού. Αποτέλεσμα: εντυπωσιακό κράτημα σε βρεγμένους δρόμους και σε συνθήκες υδρολίσθησης.
Στους χιονισμένους δρόμους, το κρίσιμο είναι η αλληλεμπλοκή με την επιφάνειά τους. Για να διασφαλίζεται το μέγιστο επίπεδο πρόσφυσης, η κυματιστή δομή των πλευρών στις αυλακώσεις, σε συνδυασμό με ‘’κλιμακωτές’’ αυλακώσεις στο μέσο προσφέρουν εντυπωσιακό κράτημα.
Καθώς συνδέεται με την οδήγηση και το φρενάρισμα στις κάθε λογής συνθήκες, η καλή ισορροπία είναι πάντα κρίσιμη. Χάρη στη δομή άκαμπτης λωρίδας με ένωση των μπλοκ μεταξύ τους και το άκαμπτο περιφερειακό νεύρο χειρισμού, το VanContact™ A/S πείθει με τον πολύ καλό γενικό του χειρισμό.
Με βάση το νέο εύρωστο μείγμα πέλματος και το βελτιστοποιημένο περίγραμμα, οι δυνατότητες ελέγχου του κόστους εκτείνονται προς δύο κατευθύνσεις: μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση χάρη στον μικρότερο συντελεστή φθοράς και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ως αποτέλεσμα της μειωμένης αντίστασης κύλισης.
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.