Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Στο ContiWinterContactTM TS 810, τα χαρακτηριστικά ενισχυμένων ακμών στη μέση και στο εσωτερικό του ελαστικού βελτιώνουν σημαντικά την πρόσφυση στο χιόνι.
Επιπλέον, οι εγκοπές του ασύμμετρου σχεδίου πέλματος, που είναι μία εντελώς νέα εξέλιξη, είναι 20% παχύτερες στο εσωτερικό του ελαστικού. Αυτές οι εγκοπές μπορούν να δεχτούν πολύ περισσότερο χιόνι και να αυξήσουν την πρόσφυση χάρη στην μεγαλύτερη τριβή χιονιού με χιόνι.
Καινοτόμοι αποστάτες εγκοπών εμποδίζουν τις εγκοπές από το κλείσιμο όταν έρχονται σε επαφή με την επιφάνεια, καθιστώντας δυνατή την αύξηση της ποσότητας του χιονιού που δέχονται οι εγκοπές κατά περίπου 20%, με αποτέλεσμα την σημαντική βελτίωση της πρόσφυσης και της σταθερότητας στις στροφές στο χιόνι.
Με ένα νέο είδος υγρού πολυμερούς, το ContiWinterContactTM TS 810 αποδίδει καλύτερα στο βρεγμένο χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοσή του στο χιόνι. Ο εξαιρετικά ενεργός μαύρος άνθρακας στο μείγμα του ελαστικού βελτιώνει σημαντικά την οδηγική ευστάθεια. Η διάρκεια ζωής του ελαστικού και η μακροπρόθεσμη ευκαμψία του πέλματος θα μπορούσαν να αυξηθούν με αντιδρώντες πλαστικοποιητές στο μείγμα του ελαστικού.
Η προσαρμοσμένη έννοια του πέλματος διασφαλίζει την καλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο των ελαστικών ContiWinterContactTM. Για να μειωθεί ο κίνδυνος της υδρολίσθησης, ο αριθμός των περιφερειακών αυλακώσεων που απορροφούν το νερό κατά την διάρκεια βροχερού καιρού, έχει προσαρμοστεί στο πλάτος του ελαστικού. Το ContiWinterContact TS 810 έχει τρία αυλάκια, ή σε πλάτη των 225 mm και πάνω, τέσσερα αυλάκια.
Από άκρη σ΄ άκρη του πέλματος του ελαστικού υπάρχουν αρκετοί δείκτες φθοράς πέλματος που δείχνουν το υπόλοιπο βάθος πέλματος. Αν το πέλμα έχει φθαρεί μέχρι τα 4 mm, φτάνοντας έτσι το όριο της χρήσης τον χειμώνα, ο ΔΦΠ είναι στο ίδιο επίπεδο με την επιφάνεια του πέλματος, δείχνοντας σαφώς την φθορά στο ελαστικό.
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.