Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Το ContiSportContact™ 5 προσαρμόζεται στην οδική επιφάνεια και προσφέρει αυξημένη πρόσφυση και χειρισμό κατά την επιτάχυνση και στις στροφές.
Αξιοποιώντας την τεχνολογία Black Chilli, το ContiSportContact™ 5 είναι αναδραστικό και δίνει έτσι μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους και στεγνούς δρόμους.
Η ξεχωριστή σύνθεση του ελαστικού διασφαλίζει αισθητά μειωμένη αντίσταση κύλισης – για καλύτερη χιλιομετρική απόδοση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμων.
Το Γερμανικό περιοδικό "Auto Zeitung Allrad" δημοσίευσε στο τεύχος 02/2014 μία Δοκιμή Θερινών Ελαστικών SUV. Η διάσταση της δοκιμής ήταν 255/50 R19 W/Y και το όχημα της δοκιμής μία Mercedes ML 350.
Η δοκιμή διεξήχθη από το Auto Zeitung Allrad στον χώρο δοκιμών της Continental στο Uvalde/Texas.
Βαθμολογία για το ContiSportContactTM 5 SUV: "Νικητής δοκιμής"
Σχετικά με το ContiSportContactTM 5 SUV:
+ το καλύτερο στο φρενάρισμα στο βρεγμένο, στο στεγνό και εκτός-δρόμου
+ το καλύτερο γενικά στο στεγνό
+ το καλύτερο ελαστικό γενικά στα εκτός-δρόμου κριτήρια
+ το καλύτερο στην αντίσταση κύλισης
Η Λέσχη Αυτοκινήτων ACE (Auto Club Europa) και το Γερμανικό GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) δημοσίευσαν την Δοκιμή Θερινών Ελαστικών 2014. Η διάσταση του ελαστικού ήταν 225/45 R17 δοκιμασμένα σε VW Golf και Seat Leon.
Βαθμολογία για το ContiSportContactTM 5: "Συνιστάται πολύ (Νικητής δοκιμής)"
Σχετικά με το ContiSportContactTM 5
+ το καλύτερο στο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο
Οι Λέσχες Αυτοκινήτου ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH)
δημοσίευσαν την Δοκιμή Θερινών Ελαστικών 2013 στις ιστοσελίδες τους.
( www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch)
- 225/45 R17 W/Y (δοκιμασμένα σε Skoda Oktavia)
- 185/60 R15 H (δοκιμασμένα σε VW Polo)
Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν από τις Λέσχες Αυτοκινήτου στους ακόλουθους χώρους δοκιμών:
- Όλα τα κριτήρια σε βρεγμένο δρόμο, κατανάλωση καυσίμου: Contidrom, Jeversen, Γερμανία.
- Χειρισμός και φρενάρισμα στο στεγνό: Bridgestone, Ρώμη, Ιταλία.
- Χιλιομετρική απόδοση 225/45 R17: δοκιμή εξωτερικού χώρου ADAC , Landsberg, Γερμανία.
- Χιλιομετρική απόδοση 185/60 R15: μηχανή φθοράς Bridgestone, Ρώμη, Ιταλία.
- Η Δοκιμή Υψηλών Ταχυτήτων διεξήχθη από το TU Darmstadt, Γερμανία.
Βαθμολογία για το ContiSportContactTM 5: "Καλό" (Νικητής δοκιμής)
Σχετικά με το ContiSportContactTM 5
+ καλά ισορροπημένο ελαστικό
+ η καλύτερη βαθμολογία σε βρεγμένες επιφάνειες
+ καλό σε στεγνούς δρόμους
+ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.