Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Τα ασύμμετρα νεύρα του πέλματος έχουν σχεδιαστεί να απορροφούν τις σημαντικές δυνάμεις που ενεργούν στα ελαστικά κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, με απότομους ελιγμούς ή όταν αλλάζει η επιφάνεια της οδού. Αυτό διασφαλίζει ότι το όχημα διατηρεί καλή πρόσφυση στον δρόμο και επιτρέπει γρήγορη και ακριβή οδήγηση.
Απορροφώντας τις δυνάμεις που ασκούνται κατά το φρενάρισμα, οι νευρώσεις στο προφίλ του πέλματος προσφέρουν τη δυνατότητα εξαιρετικού φρεναρίσματος και ακρίβειας στην οδήγηση, κάτι που σημαίνει μείωση στην απόσταση μέχρι τη στάση.
Οι ξεχωριστές εγκοπές επιτρέπουν αυξημένη απομάκρυνση νερού και προσφέρουν καλύτερη αντίσταση από την υδρολίσθηση.
Στο τεύχος 7/2011 του Γερμανικού περιοδικού auto motor & sport, δημοσιεύτηκε η δοκιμή θερινών ελαστικών 2011. Η διάσταση της δοκιμής ήταν 225/45 R17 V/W, το όχημα της δοκιμής ένα VW Golf GTD.
Βαθμολογία για το ContiSportContact 3: "Συνιστάται εξαιρετικά"
Το Γερμανικό περιοδικό Auto Zeitung δημοσίευσε την δοκιμή θερινών ελαστικών 2011 (τεύχος 5/2011). Η διάσταση της δοκιμής ήταν 225/45 R17 W/Y, το όχημα της δοκιμής ήταν ένα Audi A3.
Βαθμολογία για το ContiSportContact 3: "Συνιστάται εξαιρετικά"
Τα αποτελέσματα των δοκιμών θερινών ελαστικών που πραγματοποιήθηκαν από τους κορυφαίους αυτοκινητιστικούς οργανισμούς στην Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία δημοσιεύτηκαν. Σύμφωνα με αυτά το ContiSportContactTM 3 στην διάσταση 225/45 R 17 W/Y βαθμολογήθηκε ως 'Συνιστάται εξαιρετικά'.
Βαθμολογία για το ContiSportContact 3: "Συνιστάται εξαιρετικά"
Σχετικά με το ContiSportContact 3:
+ πολύ ισορροπημένο θερινό ελαστικό
+ το καλύτερο σε στεγνό δρόμο
+ επίσης πολύ καλό σε βρεγμένο δρόμο
- ελαφρώς μικρότερη χιλιομετρική απόδοση
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.