You are currently at our Greece website. We also offer a wide range of products with direct customer service in many locations worldwide.
All locations



Τεχνικές λεπτομέρειες

Όταν η βροχή δεν σταματήσει, αυτό το ελαστικό θα σταματήσει.

Δεν μπορούμε να ελέγξουμε τον καιρό, αλλά μπορούμε να σας κρατήσουμε υπό έλεγχο. Το PremiumContact™ 6 "Safety Silica Compound εξασφαλίζει σταθερή πρόσφυση σε βρεγμένους και στεγνούς δρόμους, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να βασιστείτε σε εμάς για να σταματήσουμε... ακόμα κι αν δεν το κάνει η βροχή.

Όταν η ζωή κυλά γρήγορα, αυτό το ελαστικό σας κρατά τον έλεγχο.

Ο έξυπνος σχεδιασμός macroblock παρέχει μέγιστο έλεγχο και σταθερότητα στις στροφές ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες, βελτιώνει την απόδοση πρόσφυσης για σπορ οδήγηση και μεταδίδει περισσότερη ισχύ από το αυτοκίνητό σας στην άσφαλτο. Αυτό σημαίνει απλά: έχετε τον έλεγχο.

Όταν το ταξίδι σας διαρκεί περισσότερο, αυτό το ελαστικό το κάνει να αισθάνεστε πιο σύντομο.

Η ενισχυμένη επιφάνεια επαφής και η ακαμψία του σχεδίου όχι μόνο μειώνουν τον εσωτερικό θόρυβο αλλά βελτιώνουν τα χιλιόμετρα και την άνεση. Αυτό το ονομάζουμε αποτύπωμα απόδοσης βελτιστοποιημένης άνεσης. Έτσι, μπορείτε απλά να απολαύσετε το ταξίδι σας για όσο διάστημα θέλετε.



Αποτελέσματα δοκιμών

Το γερμανικό περιοδικό Gute Fahrt δημοσίευσε στο τεύχος 03/2021 το «Summer Tire Test 2021». Το δοκιμασμένο μέγεθος ελαστικού ήταν 245/40 R18 Y, το όχημα δοκιμής ήταν ένα Audi A4.

Η δοκιμή διεξήχθη από το Gute Fahrt σε συνεργασία με την Pirelli στη Vizzola/Ιταλία.

Βαθμολογία για το PremiumContact™ 6: Πολύ καλή

Σχετικά με το PremiumContact™6

+ Το καλύτερο στο φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα

+ Το καλύτερο σε άνεση και εσωτερικό θόρυβο

+ Συνολικά πολύ καλό σε στεγνό και υγρό

- Ελλείμματα Υδρολίσθησης πλευρικά

Το γερμανικό ACE (Auto Club Europa) μαζί με το GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) και το αυστριακό συνεργάτη Club ARBÖ (Auto-, Motor- und Radfahrebund Österreichs) δημοσίευσαν τη δοκιμή τους καλοκαιρινού ελαστικού 2021. Το δοκιμασμένο μέγεθος ελαστικού ήταν 225/4 R17 91/94 W/Y/V, το δοκιμαστικό όχημα ήταν ένα Volkswagen Golf.

Η δοκιμή διεξήχθη από το ACE στο Contidrom Jeversen της Γερμανίας.

Βαθμολογία για το PremiumContact™ 6: Συνιστάται

Σχετικά με το PremiumContact™ 6:

+ Καλύτερο σε βρεγμένο και στεγνό φρενάρισμα

+ Καλό σε υγρό και στεγνό χειρισμό

- Το χειρότερο στον εξωτερικό θόρυβο 

- Το χειρότερο σε αξία

Το γερμανικό περιοδικό Auto Zeitung δημοσίευσε στο τεύχος (6/2020) το Summer Tire Test 2020. Το δοκιμασμένο μέγεθος ελαστικού ήταν 225/50 R17 W/Y, το όχημα δοκιμής ήταν BMW 3series. Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε από την Auto Zeitung στο Contidrom, Jeversen, Γερμανία.

Βαθμολογία για το PremiumContact™ 6: Νικητής δοκιμής

Σχετικά με το PremiumContact™6:

+ Μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος και εξαιρετική ισορροπία σε βρεγμένη επιφάνεια

+ Εξαιρετικά καλό κράτημα και επομένως ιδιαίτερα ασφαλής οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα

+ Πολύ ασφαλής συμπεριφορά τιμονιού και πολύ καλή επιβράδυνση σε στεγνή επιφάνεια

Το γερμανικό περιοδικό Auto Bild δημοσίευσε στο τεύχος 10/2021 το «Summer Tire Super Test 2021».

Το δοκιμασμένο μέγεθος ελαστικού ήταν 205/55 R16 91 V, το όχημα δοκιμής ήταν ένα VW Golf 8. Αυτή η δοκιμή είναι μια ειδική δοκιμή με 50 συμμετέχοντα προϊόντα.

Η αξιολόγηση αποτελείται από 2 μέρη:

Μέρος 1: Δοκιμή πέδησης σε υγρή και ξηρή κατάσταση: επιλογή των καλύτερων 20 προϊόντων.

Μέρος 2: Πλήρης δοκιμή μόνο των φιναλίστ, συμπεριλαμβανομένων των επιδόσεων φθοράς και της τιμής.

Η δοκιμή διεξήχθη από την Auto Bild σε συνεργασία με την Bridgestone και τη Hankook στους εξής χώρους:

- Papenburg, Γερμανία (δοκιμή πέδησης σε βρεγμένο/στεγνό)

- Idiada, Ισπανία (υγρή και στεγνή δοκιμή χωρίς φρενάρισμα σε υγρό/στεγνό)

- Bridgestone Rome,  (δοκιμή φθοράς)

Βαθμολογία για το PremiumContact™ 6: Υποδειγματικό

Σχετικά με το PremiumContact™6:

+ Θερινό ελαστικό Premium με ισορροπημένη απόδοση

+ Μικρή απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο

+ Σταθερό επίπεδο χειρισμού

+ Πολύ υψηλά χιλιόμετρα

- Ικανοποιητική απόδοση υδρολίσθησης

Τεχνολογίες

Το ContiSeal™ είναι μια τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Continental και έχει σχεδιαστεί για να σφραγίζει ένα κατεστραμμένο πέλμα ελαστικού. Σε περίπτωση διείσδυσης ξένων αντικειμένων όπως καρφιά, δεν χρειάζεται άμεση αλλαγή ελαστικών στην άκρη του δρόμου, καθώς οι τρύπες παραμένουν σφραγισμένες ακόμα και αν το αντικείμενο τρυπήματος αποκολληθεί. Το ContiSeal™ αποτελείται από ένα κολλώδες, παχύρρευστο στεγανωτικό στρώμα. Εφαρμόζεται στο εσωτερικό του ελαστικού στην περιοχή του πέλματος. Το ContiSeal™ σφραγίζει το 80% όλων των τρυπημάτων των ελαστικών και επομένως μειώνει τον κίνδυνο σκασμένων ελαστικών. Τα ελαστικά ContiSeal™ επισημαίνονται ξεκάθαρα με ένα σύμβολο στο πλευρικό τοίχωμα και είναι συμβατά με όλες τις συνήθως διαθέσιμες ζάντες.

ContiSeal

Το ContiSilent™ είναι μια τεχνολογία μείωσης θορύβου ελαστικών που αναπτύχθηκε από την Continental. Έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τον εσωτερικό θόρυβο σε όλες τις επιφάνειες του δρόμου. Τα ελαστικά ContiSilent™ είναι εξοπλισμένα με έναν εσωτερικό απορροφητή , έναν αφρό πολυουρεθάνης, που προσαρμόζεται στην εσωτερική επιφάνεια της περιοχής του πέλματος με μια κόλλα. Ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία, η δομή του αφρού παραμένει ανέπαφη. Το ContiSilent™ βοηθά στη μείωση του εσωτερικού θορύβου του οχήματος έως και 9 dB(A), ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, την ταχύτητά του και την επιφάνεια του δρόμου.

ContiSilent

Το σύστημα SSR είναι μια τεχνολογία runflat που αναπτύχθηκε από την Continental ειδικά για συγκεκριμένα ελαστικά, η οποία εξακολουθεί να διατηρεί τα ελαστικά συμβατά με όλες τις στάνταρ ζάντες. Η βασική αρχή για τα SSR βασίζεται σε ένα αυτοφερόμενο ενισχυμένο πλευρικό τοίχωμα. Σε περίπτωση τρυπήματος, αυτό αποτρέπει τη σύνθλιψη του πλευρικού τοιχώματος μεταξύ της ζάντας και του δρόμου και το να γλιστρήσει το ελαστικό από τη στεφάνη, γεγονός που καθιστά ένα εφεδρικό ελαστικό ξεπερασμένο. Το να μην χρειάζεται να μεταφέρετε εφεδρικό ελαστικό σημαίνει μείωση του βάρους, η οποία βελτιώνει την απόδοση καυσίμου. Προσθέτει επίσης έως και 80 λίτρα ελεύθερου χώρου στο πορτμπαγκάζ. Η τοποθέτηση σε τέσσερις θέσεις συνιστάται ανεπιφύλακτα, αν δεν είναι ακόμη υποχρεωτική από το νόμο και δεν επιτρέπεται η επισκευή ελαστικών.

SSR

Λήψεις

PFS PremiumContact 6

PFS PremiumContact 6

pdf 1 MB


Έχετε ακόμα ερωτήσεις;

Απλά ρωτήστε.

Ευχαρίστως να απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις σας και να σας υποστηρίξουμε με την τεχνογνωσία μας στα ελαστικά.




Ψάχνετε για κάποιο κατάστημα αντιπροσώπου μας;