Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Tο ελαστικό αυτό, τελευταίας τεχνολογίας, είναι ιδανικό για αυτοκινητιστές που οδηγούν μεγάλες αποστάσεις αλλά και για οδηγούς που ενδιαφέρονται για την κατανάλωση των καυσίμων και την προστασία του περιβάλλοντος.
Ο σχεδιασμός του ελαστικού βελτιώνει το κράτημα στον δρόμο και σας προσφέρει ασφάλεια στο φρενάρισμα.
Το περιοδικό Auto Bild (D) δημοσίευσε την ECO Δοκιμή Θερινών Ελαστικών 2014. Η διάσταση ελαστικών της δοκιμής ήταν 205/55 R16, το όχημα της δοκιμής ένα Peugeot 308.
Η δοκιμή διεξήχθη από το Auto Bild στον χώρο δοκιμών της Goodyear στη Mireval (Νότια Γαλλία).
Γενική βαθμολογία για το ContiEcoContactTM 5: "Καλό"
Σχετικά με το ContiEcoContactTM 5:
+ καλά ισορροπημένο ελαστικό εξοικονόμησης ενέργειας
+ σταθερή και ασφαλής συμπεριφορά κατά την οδήγηση στο βρεγμένο
+ καλή συμπεριφορά στην υδρολίσθηση
+ μικρή απόσταση φρεναρίσματος στο στεγνό
- αντίσταση κύλισης
Οι Λέσχες Αυτοκινήτου ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH) και ο οργανισμός καταναλωτών Stiftung Warentest (D) δημοσίευσαν την Δοκιμή Θερινών Ελαστικών 2014 στις ιστοσελίδες τους (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de )
- 175/65 R14 T
- 195/65 R15 V
Γενική βαθμολογία για το ContiEcoContactTM 5: "Καλό/Συνιστάται εξαιρετικά" (1η θέση)
Σχετικά με το ContiEcoContactTM 5:
+ πολύ ισορροπημένο ελαστικό
+ το καλύτερο σε στεγνό δρόμο
+ καλό σε όλα τα κριτήρια σχετικά με την ασφάλεια
+ πολύ καλό στην αντίσταση στη φθορά
+ καλό στην κατανάλωση καυσίμου
Ο Γερμανικός Οργανισμός Καταναλωτών Consumer "Stiftung Warentest" δημοσίευσε την Δοκιμή Θερινών Ελαστικών 2012.
Γενική βαθμολογία για το ContiEcoContactTM 5: "Καλό" (1η θέση)
Σχετικά με το ContiEcoContactTM 5:
+ πολύ καλό σε στεγνούς δρόμους
+ πολύ καλό στην χιλιομετρική απόδοση
+ το καλύτερο στην κατανάλωση καυσίμου
+ καλό σε βρεγμένους δρόμους
+ το καλύτερο στον θόρυβο
- ακριβό
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.