Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Σχεδιασμένο με ειδικό μείγμα που κάνει το ελαστικό μακρόβιο. Ο σχεδιασμός του προσφέρει επίσης αξιοσημείωτα καλύτερη απόδοση στο χιόνι και τον πάγο.
Το σχέδιο των εγκοπών στο ελαστικό δίνει ευστάθεια και βοηθά στην άμεση κατανομή των δυνάμεων.
Ο σχεδιασμός του ελαστικού επιτρέπει μεγάλη απορρόφηση και αποστράγγιση νερού.
Το Γερμανικό περιοδικό "Auto Zeitung allrad" δημοσίευσε στο τεύχος 03/2013 μία Δοκιμή Χειμερινών Ελαστικών SUV για την διάσταση ελαστικών 235/50 R18 H/V. Το όχημα της δοκιμής ήταν VW Tiguan.
Αποτελέσματα για το ContiCrossContact Winter: "Συνιστάται εξαιρετικά"
Σχετικά με το CrossContact Winter:
+ το καλύτερο σε στεγνούς δρόμους
+ το καλύτερο στην αντίσταση κύλισης
+ η μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος στο βρεγμένο
+ καλό στο φρενάρισμα στο χιόνι
Το Γερμανικό περιοδικό AutoBild allrad δημοσίευσε στο τεύχος 11/2013 την Δοκιμή Χειμερινών Ελαστικών 4x4 2013. Η διάσταση των ελαστικών ήταν 215/65 R16 T/H, το όχημα της δοκιμής VW Tiguan.
Αποτελέσματα για το ContiCrossContact Winter: "Καλό"
Σχετικά με το CrossContact Winter:
+ καλά ισορροπημένο χειμερινό ελαστικό
+ πολύ καλή απόδοση στο χιόνι
+ η χαμηλότερη αντίσταση κύλισης της δοκιμής
Στο τεύχος Σεπτεμβρίου, το Γερμανικό περιοδικό Off Road (D) δημοσίευσε την Δοκιμή Χειμερινών Ελαστικών 4x4 2013. Η διάσταση των ελαστικών ήταν 235/65 R17, το όχημα της δοκιμής VW Touareg.
Αποτελέσματα για το ContiCrossContact Winter: "Συνιστάται"
Σχετικά με το CrossContactWinter:
+ άριστη συμπεριφορά φρεναρίσματος στο στεγνό
+ εξαίρετη συμπεριφορά αντίστασης κύλισης
Οι Λέσχες Αυτοκινήτου ADAC (D) / OEAMTC (AT) / TCS (CH) δημοσίευσαν την Δοκιμή Χειμερινών Ελαστικών 2012 στις ιστοσελίδες τους (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch). Η διάσταση της δοκιμής ήταν 215/65 R16 T, το όχημα της δοκιμής VW Tiguan.
Αποτελέσματα για το ContiCrossContact Winter: "Καλό"
Το Γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου Autozeitung (τεύχος 11/2007) δημοσίευσε την δοκιμή χειμερινών ελαστικών 4x4. Η διάσταση της δοκιμής ήταν 235/65 R 17H.
Βαθμολογία για το ContiCrossContact Winter: "Συνιστάται εξαιρετικά"
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.