Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Με αυξημένα φορτία, η επαφή του ελαστικού με το έδαφος διευρύνεται με αποτέλεσμα μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος και μεγαλύτερη ευστάθεια στις στροφές.
Με τη σύνδεση συγκεκριμένων στοιχείων, το ελαστικό επιτυγχάνει ακρίβεια στην κατεύθυνση και βέλτιστη πρόσφυση για διασκεδαστική οδήγηση.
Το ειδικό μείγμα που χρησιμοποιείται για το ελαστικό διασφαλίζει εξαίρετο κράτημα και χαμηλή αντίσταση κύλισης.
Οι Λέσχες Αυτοκινήτου ADAC (D) / OEAMTC (AT) / TCS (CH) δημοσίευσαν την Δοκιμή Θερινών Ελαστικών 2012 στις ιστοσελίδες τους (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch). Η διάσταση της δοκιμής ήταν 215/65 R16 H.
Γενική βαθμολογία για το ContiCrossContactTM UHP: "καλό" (1η θέση)
Σχετικά με το ελαστικό:
+ πολύ ισορροπημένο ελαστικό
+ ιδιαίτερα καλό στο βρεγμένο
Στο τεύχος Οκτ. 21, το περιοδικό AutoExpress (UK) δημοσίευσε τα αποτελέσματα της δοκιμής του ελαστικών SUV. Η διάσταση της δοκιμής ήταν 235/55 R17 H/V/W.
Το όχημα της δοκιμής ήταν ένα Toyota RAV4.
Γενική βαθμολογία για το ContiCrossContact™ UHP: "Θέση 2"
Σχετικά με το CrossContactTM UHP:
+ εξίσου καλές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
+ το καλύτερο στο φρενάρισμα στο και στο στεγνό
+ η πιο αθόρυβη εκτός-δρόμου διαδρομή
+ οξύς και ακριβής χειρισμός στο στεγνό
+ η καλύτερη επιλογή στο χαλίκι
Από το "Verdict":
"Ποτέ ξανά δεν είχαμε δοκιμή ελαστικών με τόσο κοντινές θέσεις. Οποιοδήποτε ελαστικό από τα τρία πρώτα θα κάνει άριστη δουλειά στο αυτοκίνητό σας, και οι οδηγοί μπορούν σίγουρα να επιλέξουν ένα ελαστικό με βάση το ιδιαίτερο δυνατό σημείο του, γνωρίζοντας ότι είναι αξιόπιστα ελαστικά γενικής χρήσης."
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.