Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Το ελαστικό προσφέρει καλές ιδιότητες χειρισμού και φρεναρίσματος ακόμη και σε χαλαρά εδάφη.
Το ελαστικό παρέχει πολύ καλή αντίσταση στην υδρολίσθηση και ο σχεδιασμός του εμποδίζει την ενσφήνωση χαλικιών.
Χάρη στον σχεδιασμό των πλευρικών τοιχωμάτων του, το ελαστικό προσφέρει ακριβή απόκριση κατά την οδήγηση και πολύ καλή παρακολούθηση της ευθείας και ταυτόχρονα πολύ ομαλή και αθόρυβη κύλιση.
Στο τεύχος 04/2006, το περιοδικό ’Auto Bild alles allrad’ δοκίμασε την διάσταση 235/65 R 17 108 H.
Βαθμολογία για το ContiCrossContact LX: "Υποδειγματικό"
Αξιολόγηση: "Ισορροπημένα χαρακτηριστικά χειρισμού με υψηλή ακρίβεια συστήματος διεύθυνσης σε στεγνή άσφαλτο, χαμηλή αντίσταση κύλισης, υψηλά αποθέματα υδρολίσθησης."
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.