Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4
Χάρη στις ρητίνες χειμερινής απόδοσης και το μεγάλο ποσοστό πλήρωσης με πυρίτιο στο μείγμα Traction Silica, το νέο AllSeasonContact™ παραμένει πάντα εύκαμπτο. Η προσαρμοστικότητά του εξασφαλίζει εξαίρετη απόδοση σε χιονισμένους και βρεγμένους δρόμους τον χειμώνα.
Σαν ένας αξιόπιστος σύντροφος, το νέο AllSeasonContact™ είναι πειστικό σε όλες τις καλοκαιρινές συνθήκες. Αυτό οφείλεται στον συνδυασμό των ανοιχτών ώμων για υψηλή απόδοση σε συνθήκες υδρολίσθησης και το άκαμπτο σχέδιο με ελάχιστες εγκοπές για καλύτερο χειρισμό και φρενάρισμα σε στεγνούς δρόμους.
Η εντυπωσιακή μείωση της αντίστασης κύλισης που βασίζεται στη βελτιστοποιημένη γεωμετρία των πλευρικών τοιχωμάτων και το βέλτιστο βάθος στο σχέδιο του πέλματος οδηγεί την κατανάλωση καυσίμου σε σημαντική μείωση – χωρίς συμβιβασμό σε θέματα ασφάλειας.
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.