Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4

stage_image

Ασφάλεια

Μίξη ελαστικών

Από τι αποτελούνται τα ελαστικά σας;

06/02/2020
article_66w_image1

Από τι αποτελούνται τα ελαστικά σας;

Είναι εύκολο να λάβετε τα ελαστικά σας ως δεδομένα, αλλά αυτό το μαύρο δαχτυλίδι στους τροχούς του αυτοκινήτου σας περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από ένα απλό καουτσούκ. Στην πραγματικότητα, είναι ένα σύνθετο μίγμα διαφορετικών καουτσούκ – φυσικών και συνθετικών – και επιπλέον πολλά ακόμα χημικά και υλικά κατασκευής.

Η εμπειρία στην ανάμιξη και τους συνδυασμούς, καθιστούν τις γόμες μας από καουτσούκ επαρκώς εξελιγμένες για μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης.


Κατά μέσο όρο, ένα σύγχρονο ελαστικό ενός επιβατικού αυτοκινήτου περιέχει έως και 25 συστατικά και έως και 12 διαφορετικές γόμες καουτσούκ. Όλα ξεκινούν από το φυσικό καουτσούκ που εξάγεται από ειδικά δέντρα τα οποία καλλιεργούνται σε μεγάλες φυτείες. Αυτό το υγρό (λατέξ) πήζει με την προσθήκη οξέος, καθαρίζεται με νερό και συμπιέζεται σε μπάλες.

Το συνθετικό καουτσούκ, δημιουργείται στο εργαστήριο μέσω μιας ξεχωριστής διαδικασίας με τη χρήση ενός μίγματος χημικών. Κατά τη διάρκεια του σταδίου της κατασκευής (http://cms-tire-studio.conti.de/studio/), οι μπάλες αυτές (τόσο οι φυσικές όσο και οι συνθετικές), τεμαχίζονται, ζυγίζονται και αναμιγνύονται με άλλα συστατικά με βάση συνταγές ακριβείας.

Ακολουθήστε το νήμα

Η βιομηχανία υφασμάτων παρέχει τα υλικά βάσης (τεχνητό μετάξι, νάιλον, πολυεστέρας και ίνες αραμιδίου) για την κατασκευή των νημάτων τα οποία χρησιμεύουν ως υλικό ενίσχυσης.


Χάλυβας για αντοχή

Η βιομηχανία χάλυβα παρέχει χάλυβα υψηλής αντοχής. Αυτός χρησιμοποιείται ως πρώτη ύλη για την κατασκευή των χαλύβδινων ζωνών (χαλύβδινο νήμα) και των πυρήνων της στεφάνης (χαλύβδινο σύρμα).


Ένα υλικό για κάθε συστατικό

Μπορούμε να αναλύσουμε ένα ελαστικό στα συστατικά του για ν δούμε από που προέρχεται κάθε υλικό. Ας ξεκινήσουμε από την επιφάνεια του δρόμου και να προχωρήσουμε προς το εσωτερικό.


 Πέλμα – φυσικό και συνθετικό καουτσούκ

 Καπάκια χωρίς ενώσεις – νάιλον, ενσωματωμένο στο καουτσούκ

 Χαλύβδινο σύρμα για ζώνες – χαλύβδινα σύρματα υψηλής αντοχής

 Υφασμάτινο νήμα – τεχνητό μετάξι ή πολυεστέρας επενδεδυμένα με καουτσούκ

 Εσωτερικό λινό – βουτυλικό καουτσούκ

 Πλευρικό τοίχωμα – φυσικό καουτσούκ

 Ενίσχυση στεφάνης – νάιλον ή αραμίδιο

 Κορυφή στεφάνης – συνθετικό καουτσούκ

 Πυρήνας στεφάνης – χαλύβδινο σύρμα ενσωματωμένο στο καουτσούκ


Με τους αριθμούς

Μπορούμε επίσης να εξετάσουμε τις ποσότητες των υλικών που χρησιμοποιούνται. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι περιέχεται σε ένα από τα πιο δημοφιλή θερινά ελαστικά της Continental.*


 Καουτσούκ (φυσικό και συνθετικό) 41%

 Πληρωτικά υλικά (αιθάλη, πυρίτια, άνθρακα, κιμωλία…) 30%

 Ενισχυτικά υλικά (χάλυβας, πολυεστέρας, τεχνητό μετάξι, νάιλον) 15%

 Πλαστικοποιητές (λάδια και ρητίνες)¹ 6%

 Χημικά για τον βουλκανισμό (θειάφι, ψευδάργυρος…) 6%

 Αντιγηραντικοί παράγοντες και άλλα χημικά 2%

 

Φυσικά, μια γόμα από διαφορετικά υλικά παρέχει διαφορετικές ιδιότητες για διαφορετικά ελαστικά. Το ακριβές μίγμα των υλικών παίζει ρόλο.


Υλικά που ταιριάζουν στην εποχή


Το μίγμα των υλικών που χρησιμοποιείται σε ένα ελαστικό εξαρτάται από το σκοπό του. Οι μαλακές γόμες στα θερινά ελαστικά (/αυτοκίνητο/ελαστικά) σκληραίνουν σε θερμοκρασίες κάτω των 7 °C, θυσιάζοντας την πρόσφυση. Αλλά τα χειμερινά μοντέλα.


Υλικά για λιγότερο θόρυβο


Η τεχνολογία ContiSilent™ (/αυτοκίνητο/ελαστικά/τεχνολογίες ελαστικών continental/contisilent) είναι μια τεχνολογία μείωσης του θορύβου η οποία αναπτύχθηκε από την Continental. Μειώνει στον εσωτερικό θόρυβο σε κάθε οδική επιφάνεια. Με ποιον τρόπο; Τα ελαστικά με τεχνολογία ContiSilent™ είναι εξοπλισμένα με εσωτερική ηχομονωτική στρώση από αφρό πολυουρεθάνης, που συνδέεται με συγκολλητική ουσία στην περιοχή του πέλματος. Η δομή του αφρού παραμένει σταθερή ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία.


Δοκιμασμένα, ελεγμένα και εγγυημένα


Κατασκευασμένα μόνο από υλικά ύψιστης ποιότητας, τα ελαστικά Continental θέτουν υψηλά πρότυπα – ιδιαίτερα ως προς την ασφάλεια. Προτού περάσει στην παραγωγή, κάθε καινοτομία της Continental, δοκιμάζεται επισταμένα (/αυτοκίνητο/γιατί continental/δοκιμές και αποτελέσματα δοκιμών). Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κάθε χειμερινό και θερινό ελαστικό. Αυτές γίνονται υπό όλες τις καιρικές συνθήκες και σε κάθε οδική επιφάνεια, χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους δοκιμών και τεχνολογίες μετρήσεων.




off
Επικοινωνία
Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τον κ. Γιώργο Κουταλιέρη, Marketing / PR /BA/ B2B Sales, EMA A.E., τηλ. 210 62 90 219, email: koutalieris@ema.gr


κ. Γιώργος Κουταλιέρης, Marketing / PR /BAB2B Sales, EMA A.E.email: koutalieris@ema.gr

210 62 90 219

off
Επικοινωνία
Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τον κ. Γιώργο Κουταλιέρη, Marketing / PR /BA/ B2B Sales, EMA A.E., τηλ. 210 62 90 219, email: koutalieris@ema.gr


κ. Γιώργος Κουταλιέρης, Marketing / PR /BAB2B Sales, EMA A.E.email: koutalieris@ema.gr

210 62 90 219

Ακολουθήστε το νήμα

Η βιομηχανία υφασμάτων παρέχει τα υλικά βάσης (τεχνητό μετάξι, νάιλον, πολυεστέρας και ίνες αραμιδίου) για την κατασκευή των νημάτων τα οποία χρησιμεύουν ως υλικό ενίσχυσης.


Χάλυβας για αντοχή

Η βιομηχανία χάλυβα παρέχει χάλυβα υψηλής αντοχής. Αυτός χρησιμοποιείται ως πρώτη ύλη για την κατασκευή των χαλύβδινων ζωνών (χαλύβδινο νήμα) και των πυρήνων της στεφάνης (χαλύβδινο σύρμα).


Ένα υλικό για κάθε συστατικό

Μπορούμε να αναλύσουμε ένα ελαστικό στα συστατικά του για ν δούμε από που προέρχεται κάθε υλικό. Ας ξεκινήσουμε από την επιφάνεια του δρόμου και να προχωρήσουμε προς το εσωτερικό.


 Πέλμα – φυσικό και συνθετικό καουτσούκ

 Καπάκια χωρίς ενώσεις – νάιλον, ενσωματωμένο στο καουτσούκ

 Χαλύβδινο σύρμα για ζώνες – χαλύβδινα σύρματα υψηλής αντοχής

 Υφασμάτινο νήμα – τεχνητό μετάξι ή πολυεστέρας επενδεδυμένα με καουτσούκ

 Εσωτερικό λινό – βουτυλικό καουτσούκ

 Πλευρικό τοίχωμα – φυσικό καουτσούκ

 Ενίσχυση στεφάνης – νάιλον ή αραμίδιο

 Κορυφή στεφάνης – συνθετικό καουτσούκ

 Πυρήνας στεφάνης – χαλύβδινο σύρμα ενσωματωμένο στο καουτσούκ


Με τους αριθμούς

Μπορούμε επίσης να εξετάσουμε τις ποσότητες των υλικών που χρησιμοποιούνται. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι περιέχεται σε ένα από τα πιο δημοφιλή θερινά ελαστικά της Continental.*


 Καουτσούκ (φυσικό και συνθετικό) 41%

 Πληρωτικά υλικά (αιθάλη, πυρίτια, άνθρακα, κιμωλία…) 30%

 Ενισχυτικά υλικά (χάλυβας, πολυεστέρας, τεχνητό μετάξι, νάιλον) 15%

 Πλαστικοποιητές (λάδια και ρητίνες)¹ 6%

 Χημικά για τον βουλκανισμό (θειάφι, ψευδάργυρος…) 6%

 Αντιγηραντικοί παράγοντες και άλλα χημικά 2%

 

Φυσικά, μια γόμα από διαφορετικά υλικά παρέχει διαφορετικές ιδιότητες για διαφορετικά ελαστικά. Το ακριβές μίγμα των υλικών παίζει ρόλο.


Υλικά που ταιριάζουν στην εποχή


Το μίγμα των υλικών που χρησιμοποιείται σε ένα ελαστικό εξαρτάται από το σκοπό του. Οι μαλακές γόμες στα θερινά ελαστικά (/αυτοκίνητο/ελαστικά) σκληραίνουν σε θερμοκρασίες κάτω των 7 °C, θυσιάζοντας την πρόσφυση. Αλλά τα χειμερινά μοντέλα.


Υλικά για λιγότερο θόρυβο


Η τεχνολογία ContiSilent™ (/αυτοκίνητο/ελαστικά/τεχνολογίες ελαστικών continental/contisilent) είναι μια τεχνολογία μείωσης του θορύβου η οποία αναπτύχθηκε από την Continental. Μειώνει στον εσωτερικό θόρυβο σε κάθε οδική επιφάνεια. Με ποιον τρόπο; Τα ελαστικά με τεχνολογία ContiSilent™ είναι εξοπλισμένα με εσωτερική ηχομονωτική στρώση από αφρό πολυουρεθάνης, που συνδέεται με συγκολλητική ουσία στην περιοχή του πέλματος. Η δομή του αφρού παραμένει σταθερή ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία.


Δοκιμασμένα, ελεγμένα και εγγυημένα


Κατασκευασμένα μόνο από υλικά ύψιστης ποιότητας, τα ελαστικά Continental θέτουν υψηλά πρότυπα – ιδιαίτερα ως προς την ασφάλεια. Προτού περάσει στην παραγωγή, κάθε καινοτομία της Continental, δοκιμάζεται επισταμένα (/αυτοκίνητο/γιατί continental/δοκιμές και αποτελέσματα δοκιμών). Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κάθε χειμερινό και θερινό ελαστικό. Αυτές γίνονται υπό όλες τις καιρικές συνθήκες και σε κάθε οδική επιφάνεια, χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους δοκιμών και τεχνολογίες μετρήσεων.




off