Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4

stage_image

Media Services

car2mec

09/09/2019
article_66w_image1

Car2MEC project

Οι εταιρείες Continental, Deutsche Telekom, Fraunhofer ESK, MHP και Nokia ολοκληρώνουν επιτυχώς τις δοκιμές της τεχνολογίας διασυνδεδεμένης οδήγησης στην Πίστα Ψηφιακών Δοκιμών του A9

 

Το έργο Car2MEC, με την χρηματοδότηση του Βαυαρικού Υπουργείου Οικονομικών Υποθέσεων, ξεκίνησε το 2016

Η Υπολογιστική Παρυφών (Edge Computing) είναι καίριας σημασίας καθ' οδόν προς την πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση

Μόναχο, 21 Μαρτίου 2019. Η τεχνολογία της υπολογιστικής τοπικού νέφους (Υπολογιστική Παρυφών Πολλαπλής Πρόσβασης – MEC) είναι καθοριστικής σημασίας για τη διασυνδεδεμένη οδήγηση, και ειδικά για την οδηγική ασφάλεια. Είναι απολύτως απαραίτητο οι κλάδοι που εμπλέκονται στη διασυνδεδεμένη οδήγηση να συνεργαστούν στενά προκειμένου οι ιδέες να μετατραπούν σε βιώσιμη επιχειρηματική δραστηριότητα για όλους τους συμμετέχοντες. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα του έργου Car2MEC ύστερα από δύο χρόνια εντατικών πειραμάτων και δοκιμών από τις εταιρείες Continental, Deutsche Telekom, Fraunhofer ESK, MHP και Nokia στην πίστα ψηφιακών δοκιμών του αυτοκινητόδρομου A9 στη Γερμανία.

Το έργο Car2MEC χρηματοδοτήθηκε από το Βαυαρικό Υπουργείο Οικονομικών Υποθέσεων. Ο στόχος του έργου ήταν να διερευνηθεί η αξία της MEC για τη διασυνδεδεμένη οδήγηση όσον αφορά την τεχνολογία και την αρχιτεκτονική δικτύων αλλά και από οικονομικής πλευράς. Οι εταίροι του έργου δοκίμασαν μια σειρά διαφορετικών περιπτώσεων χρήσης στον αυτοκινητόδρομο A9, όπως μεταξύ άλλων την «ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης», την «ειδοποίηση λήξης εμπλοκής», την «υποβοήθηση κυμαινόμενου ορίου ταχύτητας» και τους «χάρτες υψηλής ανάλυσης». 

Ο Ronald Hain, επικεφαλής της ομάδας υποστήριξης του τμήματος Εσωτερικών Συστημάτων και Τεχνολογίας της Continental, δήλωσε: «Στο μέλλον, η Υπολογιστική Παρυφών Πολλαπλής Πρόσβασης θα αποτελέσει εξαιρετικά σημαντική τεχνολογία επικοινωνίας για το διασυνδεδεμένο όχημα. Αν κλείσουμε το κενό ανάμεσα στις τοπικές εφαρμογές πραγματικού χρόνου και τις υπηρεσίες νέφους θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε την αυτοματοποιημένη οδήγηση και τα οχήματα θα μπορούν να συνεργάζονται μεταξύ τους. Επιπλέον, οι τοπικές υπηρεσίες αξιοποιούν αποτελεσματικά την ταχύτητα δεδομένων των δικτύων LTE ή 5G. Η Continental προς το παρόν δουλεύει στην αρχιτεκτονική του οχήματος που λαμβάνει υπόψη του αυτή την τεχνολογία επικοινωνίας».

Η Deutsche Telekom ανέπτυξε την ειδική υποδομή του έργου με δύο τοπικά διαχωρισμένες MEC στην περιοχή των δοκιμών του αυτοκινητόδρομου A9. Με τους κοινόχρηστους πόρους του δοκιμαστικού πεδίου και το ζωντανό δίκτυο LTE που λειτούργησαν για 12 μήνες πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένες δοκιμές. Αυτό το πλαίσιο αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για την αξιολόγηση της τεχνολογίας MEC σε περιβάλλον με πραγματικές συνθήκες: δημόσιος δρόμος και εμπορικό δίκτυο κινητής τηλεφωνίας με πολλούς παράλληλους χρήστες. 

«Τα αποτελέσματα του έργου επιβεβαιώνουν τις επιδόσεις της υπολογιστικής παρυφών στα δικά μας δίκτυα 4G ως πιθανό παράγοντα διευκόλυνσης των περιστατικών αυτοκίνησης που απαιτούν μικρό χρόνο καθυστέρησης και εξαιρετικά υψηλή αξιοπιστία», δήλωσε ο Alex Jinsung Choi, Ανώτατος Αντιπρόεδρος του τμήματος Στρατηγικής και Τεχνολογικής Καινοτομίας στη Deutsche Telekom. «Στο προσεχές μέλλον, θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους εταίρους μας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά την εξέλιξη της τεχνολογίας και την εφαρμογή της στις λύσεις διασυνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης οδήγησης που θα προσφέρουν την καλύτερη δυνατή οδηγική εμπειρία».

Στο έργο, οι μονάδες υβριδικής επικοινωνίας της Fraunhofer ESK κατέστησαν δυνατές τις χρονικά επείγουσες εφαρμογές για τα διασυνδεδεμένα οχήματα με αποδεδειγμένο, τυποποιημένο πρωτόκολλο και σύνολα μηνυμάτων. Η εξαιρετικά αποτελεσματική υπηρεσία κατανεμημένων μηνυμάτων (GeoService) που αναπτύχθηκε στους κόμβους των παρυφών πολλαπλής πρόσβασης παρείχε συνδεσιμότητα με μικρό χρόνο καθυστέρησης μεταξύ των οχημάτων και απευθείας ζεύξη με τις τοπικές υπηρεσίες. Σε συνδυασμό με τους προσαρμοστικούς αλγορίθμους δικτύωσης της Fraunhofer ESK, οι οποίοι επιλέγουν την πλέον κατάλληλη διαδρομή επικοινωνίας κατά τον χρόνο λειτουργίας, τα συμπληρωματικά ισχυρά σημεία διαφορετικών τεχνολογιών μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε να βελτιστοποιηθεί η Ποιότητα Υπηρεσίας (QoS) για κάθε εφαρμογή και πλαίσιο.

Ο Karsten Roscher, ανώτατο επιστημονικό στέλεχος στην Fraunhofer ESK, δήλωσε: «Αυτό το έργο μας έδωσε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε και να ενισχύσουμε τη δική μας υβριδική λύση ETSI ITS σε ένα δημόσιο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας λαμβάνοντας υπόψη τις μελλοντικές προσθήκες 5G. Παρά το γεγονός ότι το νέφος παρυφών βελτίωσε τον χρόνο καθυστέρησης μεταξύ των τερματικών περισσότερο από 20ms, το δίκτυο ραδιοπρόσβασης 4G παραμένει περιοριστικός παράγοντας για τις πιο απαιτητικές μελλοντικές υπηρεσίες. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός του νέφους παρυφών και της τεχνολογίας 5G θα διαμορφώσουν ένα εντελώς νέο τοπίο διασυνδεδεμένων και κατανεμημένων εφαρμογών».

Η MHP παρείχε διαπιστώσεις σχετικά με την αξία της MEC για τη διασυνδεδεμένη οδήγηση από επιχειρηματικής πλευράς. Η MHP διαπίστωσε σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας για τα πιθανά εμπορικά οικοσυστήματα που θα στηρίζονται στη νέα τεχνολογία. Οι επιχειρηματικές ευκαιρίες που παρέχει η MEC στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι αόριστες αλλά υποσχόμενες. Εντοπίστηκαν αρκετοί πιθανοί τομείς δράσης στο έργο. Η σύμπραξη και οι συνεργασίες, παράλληλα με την τυποποίηση και μια σαφή πρόταση αξίας για την επένδυση κάθε ενδιαφερόμενου, θεωρούνται καίριας σημασίας για την μελλοντική ανάπτυξη.

Ο Olaf Kleindienst, εταίρος της MHP, δήλωσε: «Όλοι μιλάνε για το διασυνδεδεμένο αυτοκίνητο και, κατά κάποιον τρόπο, το διασυνδεδεμένο αυτοκίνητο είναι ήδη πραγματικότητα. Ωστόσο, έχει ακόμα δρόμο μπροστά του και παραμένουν πολλά ερωτήματα, ειδικά όσον αφορά το πλήρως διασυνδεδεμένο αυτοκίνητο. Το πλήρως διασυνδεδεμένο αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει ένα νέο περιβάλλον για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι καθιερωμένοι βασικοί παράγοντες πρέπει να ανακαλύψουν εκ νέου τον εαυτό τους, με νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Θεωρούμε ότι τα έργα όπως το Car2MEC αποτελούν ιδανική ευκαιρία για να προνοήσουμε και να συζητήσουμε ερωτήματα σχετικά με αυτό το νέο περιβάλλον σε πρώιμο στάδιο, με διαφορετικές προοπτικές».

Η τεχνολογία Υπολογιστικής Παρυφών Πολλαπλής Πρόσβασης (MEC) της Nokia φέρνει τους πόρους υπολογιστικής νέφους πιο κοντά στην άκρη του δρόμου, επιτρέποντας πολύ ταχύτερους χρόνους απόκρισης (χρόνος καθυστέρησης) στο δίκτυο σε σύγκριση με τις κεντρικοποιημένες αρχιτεκτονικές νέφους. Αυτό το στοιχείο είναι καίριας σημασίας για εφαρμογές όπως η ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης ή η ειδοποίηση λήξης της εμπλοκής όπου και χιλιοστά του δευτερολέπτου μπορούν να έχουν σημασία. Οι δοκιμές επιβεβαίωσαν ότι οι χρονικά επείγουσες πληροφορίες μπορούν να παραδίδονται από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο σε λιγότερο από 30 ms σε δίκτυο LTE και σε συνδυασμό με MEC που στηρίζεται σε Νέφος Παρυφών. Επίσης, οι επιδόσεις εφαρμογών όπου ο χρόνος καθυστέρησης έχει σημασία και η ποσότητα των δεδομένων είναι υψηλή, όπως ο εντοπισμός και οι χάρτες υψηλής ανάλυσης, βελτιώθηκαν σημαντικά όταν υποστηρίζονταν από υποδομή Νέφους Παρυφών.

Ο Uwe Puetzschler, επικεφαλής του Car2X στη Nokia, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα από αυτό το έργο σηματοδοτούν ένα μεγάλο βήμα εμπρός στο δρόμο για την ασφαλή και αυτοματοποιημένη οδήγηση. Έχουμε αποδείξει ότι το Νέφος Παρυφών σε δίκτυα 4G και 5G επιτρέπει την ανάπτυξη κατανεμημένων εφαρμογών που πληρούν τις προδιαγραφές του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά τον χρόνο καθυστέρησης και την αξιοπιστία. Έτσι, θα επιταχυνθεί η εμπορική ανάπτυξη της τεχνολογίας».

 


Επικοινωνία
sidebar_contact_image1
Max Mustermann

Lorem ipsum

Continental AG 1Divison Tires

Buettnerstraße 25

30165 Hannover, Germany

+49 511 938-2615

+49 511 938-2455

Χρησιμοποιούμε cookie προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα σας παρέχουμε τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία στη διαδικτυακή μας τοποθεσία. Κάνετε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα ή για να αλλάξετε τις ρυθμίσεις που κάνατε σχετικά με τα cookie.