Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4

stage_image

Media Services

Η Continental και η NVIDIA συνεργάζονται για να καταστήσουν δυνατή τη διεθνή παραγωγή αυτοοδηγούμενων οχημάτων τεχνητής νοημοσύνης (T.N.)

21/07/2019

Η Continental και η NVIDIA συνεργάζονται

Η Continental και η NVIDIA συνεργάζονται για να καταστήσουν δυνατή τη διεθνή παραγωγή αυτοοδηγούμενων οχημάτων τεχνητής νοημοσύνης (T.N.)

 

Με αφορμή τη συνεργασία τους για έναν υπερυπολογιστή πάνω σε τροχούς που θα αισθάνεται, θα προγραμματίζει και θα ενεργεί,ο CEO της Continental, Δρ. Elmar Degenhart, δήλωσε: «Από κοινού με την NVIDIA, θα δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη λύση αυτοοδήγησης Τ.Ν.».

Το 2021 θα παρουσιαστεί στην αγορά το σύστημα αυτόνομου οχήματος της Continental με βάση τον υπολογιστή αυτοκινήτου Τ.Ν. DRIVE της NVIDIA και τους αισθητήρες της Continental

 

Αννόβερο (Γερμανία)/Σάντα Κλάρα (Καλιφόρνια, ΗΠΑ), 5 Φεβρουαρίου 2018. Η εταιρεία τεχνολογίας Continental και η NVIDIA ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν συστήματα αυτοοοδηγούμενων οχημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης (Τ.Ν.) με βάση την πλατφόρμα DRIVE™ της NVIDIA, τα οποία έχουν προγραμματιστεί για διάθεση στην αγορά το 2021 με χαρακτηριστικά επιπέδου 3.

Η συνεργασία θα καταστήσει δυνατή την παραγωγή υπολογιστικών συστημάτων Τ.Ν. τα οποία κυμαίνονται από δυνατότητες αυτοματοποίησης Επιπέδου 2 έως και τις πλήρεις δυνατότητες αυτοοδήγησης Επιπέδου 5, όπου το όχημα δε διαθέτει τιμόνι ή πεντάλ.

Ειδικές ομάδες μηχανικών από κάθε εταιρεία θα συνεργαστούν για να αναπτύξουν λύσεις αυτοοδήγησης με βάση την πλατφόρμα DRIVE της NVIDIA, η οποία περιλαμβάνει το DRIVE Xavier™ της NVIDIA, το σύστημα σε ολοκληρωμένο κύκλωμα (system-on-a-chip) με τις υψηλότερες επιδόσεις στον κόσμο, καθώς και το λειτουργικό σύστημα DRIVE OS και τις στοίβες λογισμικού DRIVE AV (αυτόνομο όχημα) της NVIDIA. Οι λύσεις θα αξιοποιήσουν την πείρα της Continental στη μηχανολογία συστημάτων και λογισμικού για διαβάθμιση ασφαλείας ASIL D – την υψηλότερη που υπάρχει – και θα ενσωματώσουν μια σειρά από τεχνολογίες αισθητήρων της Continental, όπως ραντάρ, κάμερα και ραντάρ με λέιζερ (LiDAR) 3D υψηλής ανάλυσης.

«Το όχημα του μέλλοντος θα είναι ένας υπολογιστής πάνω σε τροχούς που θα αισθάνεται, θα προγραμματίζει και θα ενεργεί. Η πολυπλοκότητα της αυτόνομης οδήγησης απαιτεί το λιγότερο τη συνολική υπολογιστική ιπποδύναμη ενός υπερυπολογιστή Τ.Ν.», δήλωσε ο CEO της Continental, Δρ. Elmar Degenhart. «Μαζί με τις επιδόσεις και την ευελιξία της λύσης αυτοοδήγησης Τ.Ν. της NVIDIA, "από το νέφος στο αυτοκίνητο" θα επιτύχουμε νέα επίπεδα ασφαλείας, άνεσης και εξατομίκευσης για τα μελλοντικά οχήματα».

 «Διαθέτουμε πλέον όλα τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για να περάσουμε τα αυτοκίνητα αυτοοδήγησης Τ.Ν. από τον σχεδιασμό στη μαζική παραγωγή», δήλωσε ο Jensen Huang, ιδρυτής και CEO της NVIDIA. «Ο άρτι αφιχθείς επεξεργαστής DRIVE Xavier, το εκτεταμένο λογισμικό DRIVE της NVIDIA, και η προσέγγιση "από το νέφος στο αυτοκίνητο" για θέματα δοκιμών, επαλήθευσης και λειτουργικής ασφάλειας, σε συνδυασμό με την εμπειρογνωμοσύνη και την παγκόσμια εμβέλεια της Continental, θα φέρουν τα αυτόνομα αυτοκίνητα στον κόσμο».

Ως ο εγκέφαλος του συστήματος της Continental, ο επεξεργαστής DRIVE Xavier της NVIDIA μπορεί να φτάσει τα 30 TOPS (τρισεκατομμύρια πράξεις ανά δευτερόλεπτο) για βαθιά μάθηση, ενώ καταναλώνει μόνο 30W ηλ. ρεύματος. Αυτό το απαράμιλλο επίπεδο επιδόσεων είναι απαραίτητο για τον χειρισμό της μαζικής ποσότητας επεξεργασίας δεδομένων την οποία πρέπει να εκτελούν τα αυτοοδηγούμενα οχήματα. Εδώ περιλαμβάνονται η λειτουργία βαθέων νευρωνικών δικτύων για την ανίχνευση του περίγυρου, η κατανόηση του περιβάλλοντος χώρου, ο εντοπισμός του οχήματος σε χάρτη υψηλής ανάλυσης, η πρόβλεψη της συμπεριφοράς και την θέσης των υπόλοιπων αντικειμένων, καθώς και ο υπολογισμός της δυναμικής του οχήματος και ενός ασφαλούς μονοπατιού διέλευσης.

Η ανοιχτή πλατφόρμα DRIVE της NVIDIA καθιστά εφικτή τη συνεργασία

Η Continental και η NVIDIA σε πρώτη φάση θα αναπτύξουν δυνατότητες οδήγησης υψηλής αυτοματοποίησης, όπως μεταξύ άλλων αντίληψη 360 μοιρών και αυτόματη αλλαγή λωρίδας σε αυτοκινητόδρομους, παράλληλα με την ικανότητα ένταξης στην κυκλοφορία των οχημάτων. Επιπλέον, το σύστημα θα εφοδιαστεί με χάρτες υψηλής ανάλυσης, ώστε το όχημα να μπορεί να εντοπίζει τον εαυτό του και να παρέχει ενημερώσεις χαρτογράφησης.

Η εμπειρογνωμοσύνη της Continental στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνει κάμερες πολλαπλών λειτουργιών, ευρυγώνιες κάμερες με περιφερειακή προβολή, καθώς και αισθητήρες ραντάρ μικρής και μεγάλης εμβέλειας, τεχνολογίες LiDAR 3D υψηλής ανάλυσης, αλλά και μονάδες κεντρικού ελέγχου για υποβοηθούμενη και αυτοματοποιημένη οδήγηση. Το 2016, οι πωλήσεις προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού της Continental υπερέβησαν τα 1,2 δισ. ευρώ και η εταιρεία αναμένει αύξηση του ποσού στα 2,5 δισ. ευρώ έως το 2020.

«Η συνεργασία με την NVIDIA θα επιτρέψει στην Continental να προσπεράσει την ηγετική θέση της στον τομέα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και να προσφέρει μια κλιμακούμενη γκάμα αυτοματοποιημένων και αυτόνομων συστημάτων οχημάτων, από τις σημερινές προδιαγραφές NCAP έως το Επίπεδο 5» δήλωσε ο Luca De Ambroggi, διευθυντής έρευνας και ανάλυσης στην IHS Markit.

 


Χρησιμοποιούμε cookie προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα σας παρέχουμε τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία στη διαδικτυακή μας τοποθεσία. Κάνετε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα ή για να αλλάξετε τις ρυθμίσεις που κάνατε σχετικά με τα cookie.