Προϊόντα για Επιβατικά / Βαν / 4x4

Automakers are developing more and more innovative and sustainable car materials

Βιώσιμα υλικά στα
Αυτοκίνητα του μέλλοντος

Βιώσιμα υλικά στα αυτοκίνητα του μέλλοντος

Με απόλυτη επίγνωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον των υλικών που χρησιμοποιούνται στα οχήματα, η αυτοκινητοβιομηχανία σημιουργεί πρωτοποριακά υλικά με μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον, που ταυτόχρονα και το βοηθούν και διατηρούν την ποιότητα των προϊόντων.

Από τις τομάτες και τους ανανάδες, το δανδέλιον και την αγαύη, οι κατασκευαστές τόσο των οικονομικών όσο και των luxury μαρκών, πρωτοπορούν με εναλλακτικά υλικά και νέες τεχνολογίες ελαστικών για να κάνουν τα αυτοκίνητα του μέλλοντος πιο ανανεώσιμα και ανθεκτικά μέσα και έξω. 

Αυτές είναι οι μεγαλύτερες τεχνολογικές αλλαγές που συμβαίνουν τώρα, και που πρόκειται να δείτε στο αυτοκίνητο και στα ελαστικά σας στο μέλλον.


Ανανεώσιμα υλικά στο σχεδιασμό αυτοκινήτων

A car interior of the future featuring smart surface material

Στα πρόσφατα έτη, η τάση είναι να οδηγούμαστε σε πιο βιώσιμα και ανανεώσιμα υλικά. Η αυτοκινητοβιομηχανία, πρωτοπόρος σε αυτή την τάση, χρησιμοποιεί όλο και περισσότερα τέτοια υλικά αντικαθιστώντας τα πιο επιβλαβή, βοηθώντας ταυτόχρονα την γεωργία και άλλους κλάσους της βιομηχανίας. Ένα παράδειγμα είναι το συνθετικό δέρμα SofTex, το οποίο ζυγίζει πολύ λιγότερο από το κανονικό, παράγει λιγότερες εκπομές άνθρακα και λιγότερες οργανικές ενώσεις.


Η Continental δοκιμάζει την χρήση  διάφορων υλικών, όπως το δέρμα της τομάτας, το κέλυφος αστακού για τις αντιμικροβιακές του ιδιότητες,  φύλλα καφέ και άλλα.

 

Οι μηχανικοί αυτοκινήτων χρησιμοποιούν ήδη ένα μεγάλο αριθμό φυσικών ινών στην παραγωγή αυτοκινήτων σήμερα. Αυτά τα ανανεώσιμα υλικά χρησιμοποιούνται για να ενισχύσουν το πλαστικό και να αντικαταστήσουν επιβλαβή υλικά όπως αυτά από πετρέλαιο. 

Η πιθανότητα χρήσης ινών από το φυτό της αγαύης από την παραγωγή της τεκίλας για να παράγουν περισσότερα βιοπλαστικά κομμάτια όπως  HVAC units και κάδους αποθήκευσης ερευνάται επίσης. 

Η Jose Cuervo χρησιμοποιεί όλα τα συστατικά από τους  200-300 τόνους αγαύης που καλλιεργεί καθημερινά. Η έρευνα επικεντρώνεται επίσης στην βιωσιμότητα από τη χρήση ταχέως παραγόμενου  bamboo και  φυκιών για διάφορες εφαρμογές.Το Bamboo ωριμάζει σε  2-5 χρόνια περίπου, είναι διασπώμενο και έχει την δύναμη που έχει το ατσάλι.

Δεδομένα

0
% SofTex λιγότερες CO2 εκπομπές σε σύγκριση με το δέρμα
0
% Pinatex μείωσης βάρους σε σύγκριση με το δέρμα
0
% Cellulose Fiber πιο δυνατό σε σύγκριση με το ατσάλι
0
Taraxagum Sustainability awards

Βιώσιμα υλικά στο εξωτερικό του αυτοκινήτου

Η αυστηροποίηση των απαιτήσεων ασφαλείας στο εξωτερικό των αυτοκινήτων, κάνει τη χρήση καινοτόμων τεχνολογικών υλικών πολύ πιο απαιτητική. 

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος της Ιαπωνίας έφτιαξε ένα αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου από ξύλο: το όχημα Nano Cellulose. Οι ίνες κυτταρίνης είναι ένα φυτικό υλικό που περιλαμβάνει γεωργικά απόβλητα και είναι το ένα πέμπτο του βάρους του χάλυβα, αλλά πέντε φορές ισχυρότερο. Η χρήση του για την κατασκευή του αμαξώματος του οχήματος  μπορεί να βοηθήσει το όχημα να φτάσει το μισό βάρος ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου. Το ινστιτούτο Fraunhofer διερευνά επίσης τη βιωσιμότητα της χρήσης πλαστικών ενισχυμένων με φυσικές ίνες για τη δημιουργία ενός ελαφρού αμαξώματος οχήματος. Δημιούργησαν την τρίτη γενιά του αυτοκινήτου Bio-Concept, το οποίο χρησιμοποιεί πόρτες από οργανικά σύνθετα υλικά. Σε σύγκριση με το χάλυβα, αυτό οδηγεί σε μείωση βάρους 60%.

Βιώσιμα υλικά στα ελαστικά αυτοκινήτων

Taraxagum car tires

Η χρήση καουτσούκ στην τεχνολογία των ελαστικών αποτελεί επίσης σημαντικό παράγοντα για μελλοντικά έργα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η παγκόσμια αγορά ελαστικών αυξάνεται κατά περίπου τρία τοις εκατό κάθε χρόνο και η προσφορά καουτσούκ αγωνίζεται να καλύψει τη ζήτηση. Tο δέντρο καουτσούκ μπορεί να καλλιεργηθεί μόνο σε ένα κλάσμα της επιφάνειας του κόσμου. Η Continental, μαζί με το Ινστιτούτο Fraunhofer και τον κτηνοτρόφο ESKUSA, έχει ήδη κατασκευάσει τα πρώτα ελαστικά φορτηγών χρησιμοποιώντας μόνο πηγές φυσικού καουτσούκ από πικραλίδες. Το υλικό, Taraxagum, συλλέγεται από φυτά πικραλίδων της Ρωσίας, τα οποία χρειάζονται μόνο ένα χρόνο για να αναπτυχθούν. Το προκύπτον Conti EcoPlus HD3 δείχνει ένα συγκριτικό επίπεδο απόδοσης ελαστικών και ακολουθεί τα παραδοσιακά premium ελαστικά μας και θα ξεκινήσει τη σειριακή παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια.


Μάθετε περισσότερα για το Taraxagum, το υλικό του μέλλοντος στα ελαστικά

Εκκίνηση
 

#ExtremeE |Η Mikaela συναντάει| Επισόδειο 6: Ο επιστήμονας

Έξυπνα υλικά στα αυτοκίνητα

Έξυπνα και προσαρμοστικά υλικά βρίσκονται σε ανοδική επίσης πορεία στην παραγωγή αυτοκινήτων. Από τους κρυστάλλους πιεζο, που συλλαμβάνουν την ενέργεια από αντικείμενα σε κίνηση και τη μετατρέπουν σε ηλεκτρική ενέργεια, για να διαμορφώσουν υλικά και ηλεκτροενεργά πλαστικά, μπορούμε να προσβλέπουμε σε πολλές έξυπνες εφαρμογές τα επόμενα χρόνια.

Οι κρύσταλλοι Piezo έχουν ήδη ενσωματωθεί στην άσφαλτο πολυσύχναστων δρόμων για να συλλάβουν ενέργεια από τους κραδασμούς των οχημάτων. Λέγεται ότι σε μια έκταση 10 μιλίων στον αυτοκινητόδρομο, οι κρύσταλλοι θα μπορούσαν να παράγουν αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να τροφοδοτήσουν μια πόλη με πληθυσμό 100.000 ανθρώπων. Αλλά φανταστείτε εάν τέτοια στοιχεία θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στο πραγματικό αυτοκίνητο για να βοηθήσουν τα ηλεκτρικά οχήματα.

Παρόμοια θέματα

Extreme ελαστικά: Το CrossContact

Το Extreme E είναι η πιο μεγάλη πρόκληση που έχετε συναντήσει σε αγώνες ταχύτητας σε όλο τον κόσμο. Ένα νέο είδος αγώνων που απαιτεί ένα νέο είδος ελαστικού. 

Διαβάστε Περισσότερα